
Konfigurirajte svoje visokozmogljivo cestno kolo
MAGMA
Je hitrejša. Bolj aerodinamična. Popolnoma integrirana.
MAGMA dviga zelo visoko raven zmogljivosti prejšnje generacije in ta koncept nadalje razvija v iskanju maksimalne odličnosti:

AERODINAMIKA
Evolucija in optimizacija aerodinamičnih profilov okvirja in vilic, zdaj uporabljenih tudi v zadnji polovici kolesa.

INTEGRACIJA
Popolna integracija kablov, zahvaljujoč monocoque krmilu AURUM.

KONSTRUKCIJA
Optimizacija karbon laminata za nadaljnje izboljšanje razmerja med težo in togostjo.
MAGMA
Je hitrejša. Bolj aerodinamična. Popolnoma integrirana.
MAGMA dviga zelo visoko raven zmogljivosti prejšnje generacije in ta koncept nadalje razvija v iskanju maksimalne odličnosti:

AERODINAMIKA
Evolucija in optimizacija aerodinamičnih profilov okvirja in vilic, zdaj uporabljenih tudi v zadnji polovici kolesa.

INTEGRACIJA
Popolna integracija kablov, zahvaljujoč monocoque krmilu AURUM.

KONSTRUKCIJA
Optimizacija karbon laminata za nadaljnje izboljšanje razmerja med težo in togostjo.
Dejstva ne zavajajo
Okvir, vilice, sedežna opora in integrirano krmilo kolesa MAGMA so bili izčrpno zasnovani in razviti v CFD (računalniška simulacija pretoka tekočin) z idejo, da bi bilo najhitrejše kolo na trgu. Pri končni zasnovi so izboljšave ocenjene na približno 7W pri enaki velikosti, kolesih in komponentah. Integrirano krmilo zagotavlja dodaten prihranek približno 10W.
-7 w
Prihranek vatov pri 45 km/h
-10 w
Krmilo
Prihranek vatov pri 45 km/h
Aerodinamična študija s programsko opremo CFD med fazo načrtovanja. Uporabljene so bile številne razmere in kombinacije delov za določitev oblike vsake velikosti okvirja, v razponu kotov zanašanja (yaw angles) med -10 in 10 stopinjami.
EVOLUTION OF EXCELLENCE

Izkušnje, nabrane skozi leta tekmovanj s strani Alberta Contadorja in Ivana Bassa, v kombinaciji s strokovnim znanjem našega oddelka za raziskave in razvoj na področju naprednega oblikovanja in proizvodnje ogljikovih vlaken ter pet let testiranja, proizvodnje in prodaje prve generacije MAGMA.
MAGMA tabela velikosti
Na voljo v petih velikostih, da ustreza skoraj vsakemu kolesarju.

Size | 48 | 51 | 54 | 56 | 58 |
---|---|---|---|---|---|
152-163cm | 161-170cm | 170-177cm | 175-181cm | 180-188cm | |
A. Stack | 505 | 525 | 545 | 570 | 592 |
B. Reach | 371 | 377 | 386 | 393 | 401 |
C. Seat Tube Angle | 75 | 74 | 74 | 73.5 | 73.25 |
D. Top Tube | 506 | 527 | 542 | 562 | 579 |
E. Head Tube Angle | 71.8 | 72 | 73.1 | 73.1 | 73.2 |
F. Fork Offset | 50 | 50 | 44 | 44 | 44 |
G. Fork Trail | 60 | 60 | 59 | 59 | 58 |
H. Seat Tube Length | 435 | 466 | 502 | 526 | 549 |
I. BB Drop | 74 | 71 | 71 | 71 | 71 |
J. Front Center | 570 | 581 | 580 | 595 | 608 |
K. Chainstay Length | 408 | 408 | 410 | 410 | 410 |
L. Wheelbase | 967 | 979 | 980 | 994 | 1008 |
M. Stand Over Height | 721 | 751 | 780 | 804 | 826 |
N. Head Tube Length | 103 | 126 | 140 | 166 | 189 |
O. Fork Length | 370 | 370 | 370 | 370 | 370 |

V AURUMu ta konstrukcijski proces imenujemo ECT (Experience Carbon Technology – Tehnologija izkušenega karbona). Okvir in vilice MAGMA uporabljajo raven ECT-10, najvišjo raven ogljikovih vlaken za najvišjo zmogljivost.
Pri AURUMU ta postopek konstrukcije imenujemo ECT (Experience Carbon Technology). Okvir in vilice MAGMA uporabljajo stopnjo ECT-10, najvišjo raven ogljikovih vlaken za najvišjo zmogljivost.
AURUM INTEGRIRANO KRMILO
Integrirano krmilo AURUM prinaša popolno, skrito integracijo kablov za modela MAGMA in Essentia. To monocoque krmilo je neposredno združljivo s tema dvema modeloma koles AURUM s priloženim kompletom zgornjega pokrova krmilnega ležaja in distančnikov.


TOGOST
Odlična zmogljivost, ki definira MAGMA, je ohranjena v tej različici, z zelo visokimi številkami togosti, ki kolesarja izstrelijo z vsakim gibom pedala.
Ta spektakularna zmogljivost je dosežena zahvaljujoč natančni zasnovi vsakega dela cevi, gladkim prehodom med cevmi in seveda, konstrukciji z najbolj sofisticiranimi materiali iz ogljikovih vlaken.
Zahvaljujoč izkušnjam in optimizaciji E2C2T®-10 laminacijskega procesa, MAGMA povečuje raven torzijske togosti okvirja in vilic, ne da bi ogrozila udobje. Obsežno delo je bilo opravljeno na vsaki velikosti okvirja za najboljšo zmogljivost na cesti.


UDOBJE
E2C2T®-10 karbonski laminat zagotavlja odlično torzijsko togost v spodnjem nosilcu, spodnji cevi in vilicah, hkrati pa omogoča optimalno prožnost cevi za večje udobje na dolgih vožnjah.
MAGMA še naprej uporablja dolge, tanke sedežne opore, ki izničijo nepravilnosti na cesti.
Vibracije, ki se prenašajo na krmilo, pomagajo ohranjati kolesa na tleh za dodaten oprijem in nadzor. MAGMA je odlična pri tehnično zahtevnih spustih.
Poleg tega uvaja baterijo in dolgo zasnovo cevi za blaženje udarcev v sprednjem trikotniku.


GEOMETRIJA
Ko govorimo o MAGMI, govorimo o tekmovalni geometriji.
Geometrija, ki temelji na izkušnjah Contadorja in Bassa, je preverjena v detajlih za vsako od 5 velikosti okvirja.
Dve manjši velikosti imata krajšo sedežno cev, kar omogoča nižje položaje sedeža.
Razpon dosega pri vseh velikostih, zlasti pri manjših kolesarjih, je diskreten, nagnjen k nadomestitvi položaja. Z odličnim ravnovesjem med hitrostjo, nadzorom in udobjem, kar kolesarju omogoča, da iztisne 100% svojega potenciala. Geometrija, ki je zmagala na Giru d’Italiji, Andaluziji in mnogih drugih dirkah.


Peresno lahek
Zmanjšanje teže je bil seveda pomemben cilj pri MAGMA. Vendar pa je bil, kot pri vseh kolesih AURUM, poudarek razvoja na doseganju uravnoteženih voznih lastnosti in maksimalne zmogljivosti.
Zahvaljujoč ECT-10 laminatu in natančnemu delu na majhnih detajlih okvirja je bilo doseženo zmanjšanje teže kljub bolj aerodinamični strukturi. Vedno se ohranja vzdržljivost okvirja in vilic, kot tudi doživljenjska garancija.
Teža novega modela MAGMA je 780 g (velikost okvirja 54), 375 g (vilice), 170 g (sedežna opora) in 320 g (integrirano krmilo), kar omogoča enostavno sestavo celotnega kolesa okoli 6,5 kilogramov.
SPECIFIKACIJE OKVIRJA
Vsak okvir MAGMA je ročno izdelan z napredno kombinacijo različnih vrst ogljikovih vlaken, izbranih kot najprimernejše glede na različne obremenitve, ki se pojavljajo v različnih delih okvirja. Rezultat je močan, tog in lahek.
- Integrirano monocoque krmilo z notranjim napeljanjem kablov in aerodinamičnim profilom
- Stožčasta glava okvirja s stožčastimi kotnimi ležaji 1,5" in 1-3/8"
- CFD optimizirane aero vilice in sprednji trikotnik
SPECIFIKACIJE OKVIRJA
Vsak okvir MAGMA je ročno izdelan z napredno kombinacijo različnih vrst ogljikovih vlaken, izbranih kot najprimernejše glede na različne obremenitve, ki se pojavljajo v različnih delih okvirja. Rezultat je močan, tog in lahek.
- Aerodinamična sedežna opora, na voljo sta dva odmika (setbacks).
- Izključno za električne menjalnike.
- Samo za ravno nameščeno disk zavoro (flat mount disc brake).
SPECIFIKACIJE OKVIRJA
Vsak okvir MAGMA je ročno izdelan z napredno kombinacijo različnih vrst ogljikovih vlaken, izbranih kot najprimernejše glede na različne obremenitve, ki se pojavljajo v različnih delih okvirja. Rezultat je močan, tog in lahek.
- FEA optimizirane dimenzije in oblika cevi okvirja za vsako velikost.
- Prostor za pnevmatike do 35 mm širine.
- T47 navojno gonilno os.
SPECIFIKACIJE OKVIRJA
Vsak okvir MAGMA je ročno izdelan z napredno kombinacijo različnih vrst ogljikovih vlaken, izbranih kot najprimernejše glede na različne obremenitve, ki se pojavljajo v različnih delih okvirja. Rezultat je močan, tog in lahek.
- 12 mm lahki "stealth" prečne osi.
- UDH nosilec menjalnika.
- Notranja napeljava kablov, standardna 28,6 mm krmilna cev vilic.
"*" indicates required fields