Pogosta vprašanja

Spodaj lahko preverite nekaj najpogostejših vprašanj

Pogosta vprašanja

od AURUM-ove filozofije oblikovanja do specifikacij modelov, velikosti in razpoložljivosti

Koliko montaže je potrebne na kolesu, poslanem na moj dom?

Naši mehaniki bodo poskrbeli za večino montaže, preden vaše kolo AURUM zapusti naše skladišče, vendar bo vaše kolo še vedno zahtevalo namestitev naslednjih komponent: sprednje kolo, krmilo, sedežna opora in pedala (pedala niso priložena).

Sledite temu videoposnetku o razpakiranju.

Če še vedno potrebujete pomoč, nas kontaktirajte na [email protected].

Visoko zmogljivo cestno kolo MAGMA je na voljo v petih velikostih okvirja, ki ustrezajo širokemu razponu višin kolesarjev, ocenjeno med 152 in 190 cm.

Visoko zmogljivo cestno kolo ESSENTIA je na voljo v šestih velikostih okvirja, ki ustrezajo širokemu razponu višin kolesarjev, ocenjeno med 152 in 195 cm.

Visoko zmogljivo gravel kolo MANTO je na voljo v petih velikostih okvirja, ki ustrezajo širokemu razponu višin kolesarjev, ocenjeno med 152 in 190 cm.

Vsak posameznik je drugačen in človeške proporcije se razlikujejo tudi pri ljudeh enake višine. AURUM priporoča uporabo storitev biomehanskega strokovnjaka ne le za izbiro velikosti vašega okvirja AURUM, temveč tudi za njegovo prilagoditev vašim posebnim biomehanskim dimenzijam.

Vse velikosti so zasnovane okoli geometrije s progresivnim Stack in Reach, tako da je skupaj z različnimi dolžinami in višinami krmilne opore ter prilagajanjem višine sedeža mogoče pokriti vse položaje vožnje znotraj zgoraj omenjenega razpona višin kolesarjev.

Za vse podrobnosti o geometriji in velikostih preverite naslednjo povezavo.

Okvir MAGMA je združljiv samo z elektronskimi prestavnimi sklopi. Vsi različni majhni deli (pokrovi, vijaki) so priloženi vsakemu kompletu okvirja in celotnemu kolesu.

MAGMA omogoča prostor za pnevmatike do 35 mm.

MAGMA je okvir samo za disk zavore. Okvir uporablja priljubljen standard osi skozi pesto 12×142 mm na zadnjem kolesu, medtem ko vilica uporablja ustrezno pesto 100×12 mm z osjo skozi pesto.

MAGMA uporablja pritrdilne elemente za disk zavore Flat-Mount, cestni standard za disk zavore. Uporabljate lahko rotorje velikosti 140 mm in 160 mm spredaj in zadaj.

MAGMA je na voljo kot celotno kolo v različnih konfiguracijah, ki jih AURUM priporoča kot najbolj primerne za visoko zmogljivostne lastnosti okvirja. Za vse podrobnosti o konfiguracijah preverite naslednjo povezavo.

Okvir ESSENTIA je združljiv samo z elektronskimi prestavnimi sklopi. Vsi različni majhni deli (pokrovi, vijaki) so priloženi vsakemu kompletu okvirja in celotnemu kolesu.

ESSENTIA omogoča prostor za pnevmatike do 30 mm.

ESSENTIA je okvir samo za disk zavore. Okvir uporablja priljubljen standard osi skozi pesto 12×142 mm na zadnjem kolesu, medtem ko vilica uporablja ustrezno pesto 100×12 mm z osjo skozi pesto.

ESSENTIA uporablja pritrdilne elemente za disk zavore Flat-Mount, cestni standard za disk zavore. Uporabljate lahko rotorje velikosti 140 mm in 160 mm spredaj in zadaj.

ESSENTIA je na voljo kot celotno kolo v različnih konfiguracijah, ki jih AURUM priporoča kot najbolj primerne za visoko zmogljivostne lastnosti okvirja. Za vse podrobnosti o konfiguracijah preverite naslednjo povezavo.

Okvir MANTO je združljiv z elektronskimi in mehanskimi prestavnimi sklopi. Vsi različni majhni deli (pokrovi, vijaki) so priloženi vsakemu kompletu okvirja in celotnemu kolesu.

MANTO omogoča prostor za pnevmatike do 45 mm (merjeno s kljunastim merilom).

MANTO je okvir samo za disk zavore. Okvir uporablja priljubljen standard osi skozi pesto 12×142 mm na zadnjem kolesu, medtem ko vilica uporablja ustrezno pesto 100×12 mm z osjo skozi pesto.

MANTO uporablja pritrdilne elemente za disk zavore Flat-Mount, cestni standard za disk zavore. Uporabljate lahko rotorje velikosti 140 mm in 160 mm spredaj in zadaj.

MANTO je na voljo kot celotno kolo v različnih konfiguracijah, ki jih AURUM priporoča kot najbolj primerne za visoko zmogljivostne lastnosti okvirja. Za vse podrobnosti o konfiguracijah preverite naslednjo povezavo.

Alberto Contador in Ivan Basso sta ustvarila AURUM na podlagi svojih izkušenj kot vrhunska kolesarja, vendar sta zbrala tudi ekipo izkušenih strokovnjakov iz kolesarske industrije (oblikovalcev, inženirjev in vodij produktov), da bi uresničila svoje sanje.

S svojimi izkušnjami in znanjem o tem, kaj naredi dirkalno kolo hitro, sta Contador in Basso vodila projekt, vedno s strokovno pomočjo ekipe AURUM, določala smernice blagovne znamke in pomagala definirati geometrijo in specifikacije okvirjev. Ko so bili prvi prototipi za vožnjo pripravljeni, sta Contador in Basso preživela veliko ur na cesti, testirala številne iteracije, da bi natančno nastavila karbonsko strukturo in našla pravo ravnovesje med togostjo in udobjem, da bi izpolnila njune zahtevne zahteve

Ime MAGMA je poklon Teideju, vulkanu na Kanarskih otokih. Na pobočjih Teideja sta Contador in Basso skupaj trenirala dolge ure med različnimi ekipnimi pripravami in tam sta začela razpravljati in razmišljati o tem, da bi nekega dne oblikovala in izdelala kolo svojih sanj.

ESSENTIA je okvir, ki deli geometrijo in vozne lastnosti vodilnega modela MAGMA. Predstavlja bistvo filozofije AURUM pri oblikovanju in izdelavi visoko zmogljivih koles: ESSENTIA.

Ime izvira iz latinščine in časti latinske korenine ter značaj Alberta Contadorja in Ivana Bassa. Beseda AURUM, ki v latinščini pomeni “zlato”, je bila izbrana za simbol projekta, saj je zlato kovina zmagovalcev.

MANTO je AURUM-ovo visoko zmogljivo gravel kolo. Želeli smo, da ohrani povezavo s svojim cestnim sorodnikom, MAGMO, saj njegov razvoj temelji na vseh izkušnjah, pridobljenih pri projektu MAGMA. Ta povezava med modeloma je bila zapečatena z imenom MANTO, ki sledi konceptu poimenovanja, ki spominja na elemente narave.

Vsak okvir AURUM je ročno izdelan z uporabo kompleksne kombinacije različnih vrst karbonskih vlaken, koncepta, ki ga imenujemo ECT (Experience Carbon Technology), pri čemer skrbno izbiramo vsako vlakno glede na mesto, ki ga bo zasedlo v okvirju, in obremenitev, ki ji bo izpostavljeno. V postopku je vključenih do 5 ali 6 različnih vrst vlaken, vsako je tkana posebej in pod skrbno analiziranimi koti.

Deli, kot sta gonilna os in spodnje cevi ob verigi, zahtevajo veliko bočno togost za učinkovito in uspešno obvladovanje obremenitev, ki nastanejo pri energični vožnji kolesa, v šprintih ali pri napadanju v klanec. Nasprotno pa glava okvirja in spodnja cev zahtevata veliko torzijsko togost. Drugi deli okvirja, kot so dolge in tanke zgornje cevi ob sedežu, zahtevajo drugačen postopek tkanja, da zagotovijo trdnost in udobje.

Zato različni deli okvirja zahtevajo različne materiale in skrbno načrtovanje časa za natančno nastavitev zmogljivosti in voznih lastnosti.

Poleg vsega tega so inženirji, ki stojijo za AURUM-ovim karbonom, razvili vsak okvir posebej, pri čemer so prilagodili tkanje in kote, tako da so vozne lastnosti dosledne ne glede na velikost.

Občutljivo ravnovesje med lahkotnostjo in aerodinamiko, skupaj s togostjo in udobjem, naredi kolo hitrejše na vseh terenih in poteh. Cilj AURUM-a je bil najti to težko ravnovesje za odličnost na vseh terenih, biti najhitrejše cestno kolo. Z MAGMO vam ni treba izbirati med aerodinamiko in lahkotnostjo, saj lahko imate oboje.

Nizka teža MAGME, samo 780 g za okvir velikosti 54, je dosežena zahvaljujoč strokovni izbiri različnih modulov karbonskih vlaken glede na območje okvirja, skupaj s prefinjenimi tehnikami oblikovanja z uporabo lateks jedra in visokega tlaka.

Aerodinamične prednosti izhajajo iz napredne uporabe programske opreme CFD za oblikovanje aerodinamičnih profilov cevi, osredotočenih na sprednji trikotnik (vilice, glava okvirja, integriran zgornji pokrov glave in spodnja cev) ter čisto in preprosto integracijo kablov skozi glavo okvirja.

Ne, to ni mogoče, saj bi s tem razveljavili garancijo. Odstranjevanje (brušenje) ali ponovno nanašanje barve lahko oslabi strukturo karbonskih vlaken okvirja in/ali vilic, zato AURUM močno odsvetuje to početje. Za več podrobnosti preverite naš oddelek o garanciji.

Najmanjša globina vstavljanja sedežne opore v okvir je 90 mm ali več, če tako določi proizvajalec sedežne opore (črta in informacije “Minimum Insertion” morajo biti vidne na cevi sedežne opore).

Največja globina vstavljanja se razlikuje glede na velikost okvirja. Zlasti pri manjših velikostih okvirja upoštevajte to dimenzijo in jo spoštujte, saj lahko vstavljanje sedežne opore nižje poškoduje okvir. Če potrebujete nižjo višino sedeža, kot to dopuščajo te dimenzije, razmislite o rezanju cevi (če proizvajalec to dovoljuje) ali uporabi krajše.

Največja globina vstavljanja sedežne opore:

– Velikost okvirja 48: 160 mm
– Velikost okvirja 51: 190 mm
– Velikost okvirja 54: 210 mm
– Velikost okvirja 56: 230 mm
– Velikost okvirja 58: 250 mm
– Velikost okvirja 61: 280 mm

Celotna ponudba AURUM je primarno zasnovana za tekmovanja, rojena iz izkušenj profesionalnih kolesarjev Alberta Contadorja in Ivana Bassa. MAGMA, ESSENTIA in MANTO imajo certifikat UCI za tekmovanja in jih je zato mogoče uporabljati na vseh ustreznih dogodkih.

Da, primeren je za uporabo z vsemi večjimi notranjimi kolesarskimi trenažerji. Vendar pa so obremenitve na okvirje koles, zlasti na zadnji trikotnik, na trenažerju drugačne od tistih, ki se običajno pojavljajo na cesti, zato močno priporočamo previdno montažo in uporabo.

Pozorno preberite vsa navodila in opozorila proizvajalca trenažerja in se prepričajte, da je trenažer, ki ga nameravate uporabiti, združljiv s kolesi, ki uporabljajo sistem osi skozi pesto 12×142 mm in disk zavore, kot to velja za AURUM. Nekateri sistemi bodo za ta standard zahtevali adapter.

Večina sodobnih trenažerjev z direktnim pogonom (brez zadnjega kolesa) je običajno bolj nežna do koles in pogosto boljša glede funkcij, povezljivosti z aplikacijami in natančnosti merilnika moči. Če nameravate uporabiti model z direktnim pogonom, preverite tudi združljivost s pogonskim sklopom vašega AURUM-a, da zagotovite, da je prosti tekalni ležaj in/ali kaseta na trenažerju pravilne vrste.

Če natančno sledite vsem navodilom, trenažerji ne bi smeli poškodovati vašega AURUM-a in ne bodo razveljavili vaše garancije.

Okvirji MAGMA in MANTO uporabljajo navojne gonilne osi T47, ki so ulite skupaj z okvirjem za maksimalno strukturno trdnost.

Okvir ESSENTIA uporablja ohišje gonilne osi BB386Evo. To je priljubljen standard za visoko zmogljive karbonske okvirje, saj omogoča visoko togost pogonskega sklopa in večji prostor za zadnje kolo. Ohišje gonilne osi meri 86 mm v širino, z notranjim premerom 46 mm za sprejem vložkov v stilu PF30. Za namestitev vložkov uporabite ustrezno stiskalnico za gonilne osi (kot je Enduro BRT-02) z nastavki za vrsto uporabljene osi.

MAGMA je zasnovana za pnevmatike širine do 35 mm (upoštevajte, da se to nanaša na pnevmatike, ki dejansko merijo 35 mm, ne na pnevmatike, označene kot “35 mm”, saj se bo dejanska širina pnevmatike razlikovala glede na širino platišča, na katerega je nameščena, in tlak v pnevmatiki).

Medtem ko je struktura okvirja močna, AURUM ne priporoča MAGME za znatno uporabo na makadamu ali neasfaltiranih cestah. Njeni materiali, konstrukcija in uravnoteženo upravljanje so primarno zasnovani za visoko zmogljivo vožnjo po asfaltiranih cestah.

Okvirji AURUM nimajo vgrajenih navojev za blatnike.